Не гледај од страна! Учествувај!

Tuesday, April 8, 2014

Започнува „8-ми април единствениот ден кога...“. Учествувај сега!

РРОМА ја стартува својата он-лајн кампања „8-ми април единствениот ден кога ...“. Кампањате има за цел преку сарказам, иронија и хумор да го прикаже општеството околу Ромите и реалноста со која се соочуваат секој ден.


Секој може да учестува, оставајќи коментар под соодветната слика на ФБ (https://www.facebook.com/rroma.org). Вашиот коментар треба да започнува со „8-ми април единствениот ден кога ...“. 

Кампањата ќе трае од 8-ми до 16-ти Април 2014 година! 

За 8 дена ќе објавиме 8 цртежи/стрипови и можеби токму вашиот коментар ќе оживее! 

За најдобрите 8 коментари следуваат симболични награди (маици, усб-стикови, пенкала, приврзоци ...). Он-лајн кампањата „8-ми април единствениот ден кога ...“ започна! Ве очекуваме!